top of page
רקע-לבאנר-ראשי2.jpg
רקע-לכותרת-מוצרים-מיוחדים.png

בלוג משחקים

בלוג לשעות הפנאי | בלוג חדרי בריחה

המלצה על משחק קופסא חדש שיצא השנה + אפשרות להתנסות בחינם!!

המשחק Avenue הוא משחק משפחתי, מהיר ומותח. כל שחקן מקבל גיליון משחק, עליו הוא מצייר (בעט, עפרון או טוש) מסלולים במטרה לחבר בין החוות, הטירות וענבי הכרמים ולהשיג את מירב הנקודות.

avenue game

איך משחקים? בתחילת הסיבוב נבחר קלף מסוג חווה. בסיום הסיבוב נקבל ניקוד עבור כל הענבים שנצליח לחבר במסלול אל החווה הזו.

לאחר מכן נשלוף מהחפיסה את קלפי הכבישים. כל קלף מראה איזה סוג כביש על השחקנים לצייר (למשל מאונך, מאוזן, מלמעלה לימין, מלמטה לשמאל וכו'). כל שחקן בוחר לצייר בגליון שלו את הכביש שיצא במסלול המועדף עליו. חלק מהקלפים מסומנים בניקוד, לאחר שכרטיס הכביש עם הניקוד הרביעי מצויר על ידי השחקנים, נפתחת החווה הבאה.

בסיום 5 סיבובים (פתיחה של 5 חוות) נספור את הניקוד. בעל הניקוד הגבוה ביותר מנצח במשחק.

הגבלות ותנאים נוספים: * לא ניתן לצייר מסלול שלא מתחבר * כאשר מנקדים חווה, עליה להיות בעלת ניקוד גבוה יותר מניקוד החווה הקודמת, אחרת ננקד במספר 0. את החווה הבאה ניתן לנקד ללא תלות שכן כל מספר גבוה מ-0. כמו כן, על כל ניקוד 0 נאבד בניקוד הכולל 5 נקודות.

הערות וטקטיקות: # יש לתכנן את המסלול שלנו כל הזמן כי קצב הניקוד לאורך המשחק הוא עולה. כלומר, אם ננקד חווה ראשונה בניקוד גבוה מאוד, את החווה הבאה עלול להיות לנו קשה לנקד ואם לא נצליח לנקד בניקוד גבוה ממנה, גם נקבל 0 נקודות בסיבוב זה וגם בסיום המשחק נאבד 5 נקודות נוספות. כלומר, יש חשיבות רבה לבחירת המסלול בהתאם לחוות הפזורות בגיליון.

# יש 6 קלפי חוות אך לאורך המשחק מתגלות רק 5, כך שהסדר בו החוות מתגלות אינו ידוע לשחקנים ועליהם להתאים ולשנות את אסטגרטגיות המשחק שלהם כל הזמן. דבר זה גורם למתח רב - איזה כביש יפתח? האם נצליח לחבר עוד ענבים לחווה לפני שקלף הניקוד הרביעי יפתח? האם התכנון שלנו טוב יותר משל השחקן השני?

מה אהבתי במשחק?

  • חוקים קלים להבנה

  • משחק מהיר

  • משחק מותח ומאתגר

  • אפשר לשחק בזוג וגם במשחק גדול של שחקנים

  • מתאים לכל המשפחה

  • אסטרטגיות שונות לניצחון

רוצים לנסות לשחק? מצרפת לינק בו ניתן להוריד ולהדפיס את גליונות המשחק ולשחק מול משחק מוקלט - ליחצו כאן.

Avenue game signed by the desiner

תהנו!

לילך

אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה ברחבי הארץ

bottom of page